zondag 25 maart 2012

Weekly Instagram

Mijn week door het oog van mijn galaxy.
Naar een idee van Mireille.

 Jongste, onze koekenbakker, maakte een licht verteerbaar chocoladetaartje.
(uh-huh!)

 Prachtige dagen deze week. Genieten in de auto.

 Mijn prikbord waar ik héél belangrijke zaken op prik, zie ik komende week helemaal niet.
Ik heb een -verlengde- week vrij!

 Ik hartje lieveheersbeestjes!

Eens per week: Nageltjes-avond! 
(Als ik er aan denk dan) 

 Deze week met een spannend handen-bubbelbadje.
Ik wist niet eens dat het bestónd, handbadjes!

Als je maar lang genoeg wacht, wordt zelfs Prins de ravage in de garage te veel.
En gaat hij opruimen, jeeh! 

 Gek doen met de Neef van Eef.
Zelfs het ADHD-oppashondje komt tot rust in de lome zon.

Met vriendinnetje muziek luisteren.


Een beetje zon kunnen we wel gebruiken :-)

 Ik heb de enorme bossages naast ons regelmatig vervloekt. Maar om ze nu zo rigoreus af te knippen, zo kort voor de bloei.... Die gemeente ook.. Maar: onze wereld is weer wat groter!

Smoothies!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten