zondag 29 april 2012

Weekly Instagram

De week gezien door mijn Galaxy. Een idee van Mireille.


Het wordt echter en echter. De spanning hier in huis loopt op. Lontjes worden korter.
Maar het einde is nabij.

Oudste ging ter ontspanning ende vermaeck een dagje mee oppassen. 
Het was een dag met een gouden randje
(Met mijn excuses voor de dame op de fiets)

Het blijft genieten met dit bijna-één-jarige-meisje.

Een spel wat ik kocht voor een habbekrats blijkt een groot succes. 
Het kaartje met de tien bijtjes hebben we er zo lang even uit gehaald. 
Die prikken. [...]

Met een vriendinnetje ga ik in juni naar Miss Saigon.

Oudste had zijn eindexamen-gala. Broek ietsje te lang, een overhemd van opa aan en een nieuwe stropdas.
Verzamelpunt: Alhier. Het was net Men In Black in het kwadraat. 
Mooi man.

Ik begon in mijn nieuwe bijbaantje. Waar ik een briefje vond uit onverwachte hoek.
Van mijn oude baas, die nu mijn collega is.
(Maar dat kan ook iets te maken hebben met het feit dat hij nog een dienst kwijt wilde)
(Of ben ik nu tè achterdochtig?)

Mijn uilen-etuitje.
Mijn lievelings!

Een karige week qua foto's. Verder was het verre van karig. Op alle fronten..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten