zondag 8 juli 2012

Monthly Instagram

Zo. We zijn er weer. Weekly instagram is een idee van Mireille.

Ik hou zo van het zachte zonlicht aan het begin van de avond!

 De bloemetjes zijn weer buiten gezet.

 Na regen komt zonneschijn.

 Heerlijke zomerse dagen.
(ook regenachtige, maar niet op beeld vastgelegd om begrijpelijke redenen)

Oudste slaagde met vlag en wimpel!
Wat was (en ben) ik blij voor hem!


 Ik bezocht het Ziggodome met Prins.

Het was een geweldig concert!


Weinig gedaan de afgelopen maand, geen uitschieters, behalve dan het slagen van Oudste. Wauw, wat ben ik trots op dat joch! Hij ging er van uit dat hij zou zakken, en weten wij veel: wij hoopten alleen nog maar dat hij dan in ieder geval een herexamen mocht doen. Slaagt hij gewoon in één keer, de held..!

Verder een rustige maand gehad, prettig. Een vervelend hoestje opgevangen, waarvan de huisarts vermoedt dat het kinkhoest is (heb ik weer), maar het lijkt nu, na bijna twee weken eindelijk af te nemen.
Dus: blogsgewijs was het wel goed om even een pauze te nemen, anders waren het wel zeer sááie blogjes geworden..! :-)




6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!! Dit diploma heeft hij lekker in zijn zak!
    Fijn dat je weer aan het opknappen bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé fijn, weer een bericht, en met mooie plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er weer bent! Van harte met je zoon, onwijs tof zeg! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het diploma van Oudste! Fijn voor hem en voor jullie!
    Wat gaat ie nu doen?
    Oh kinkhoest? Bah, dat heeft onze dochter ook gehad toen ze jong was, 'te leek wel een zeehond.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke foto''s
    en gefeliciteerd met het slagen van je zoon, lekker he?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met zoon. En wauw, zag jij Eddie in het eggie. Wat moet je genoten hebben. Ik mis de foto's van wordfeud. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen