maandag 25 juli 2011

Blij!

Jantina van CreaCuties maakte voor mij mijn eerste echte eigenste stempel! Jeeh! Ik kan hem komende week in de brievenbus verwachten, maar toevallig keek ik op haar tweets: nét een paar minuten daarvoor was hij klaar! Mooi man! Ik wilde graag een knapzakje, en stomtoevallig werden het letters die op mijn eigen handschrift lijken. Ik vind het prachtig geworden. Jantina 'doet het' nu nog met gum, maar ik hoop dat ze er ooit nog eentje voor me wil maken in rubber...!


Kan ik mooi gebruiken om labeltjes mee te maken bij mijn afscheidkadootje voor collega's, eind augustus. Een bedankje, een advies en het ruikt lekker naar eigenst geoogste lavendel ook nog! Nee, die vogeltjes ga ik niet meer redden. Toch een bietje te veel werk, met nog de vakantie er tussen. Één vogeltje is makkelijk te doen, maar 35 wordt een lange geschiedenis. En die eerste twee heb ik ook alweer weggegeven, dul dat ik ben. Het worden deze hartjes. Ook leuk. Toch?



1 opmerking: