vrijdag 25 juni 2010

TT-weekend; rust-weekend!


Zojuist heb ik mijn mannen uitgezwaaid: Zij zijn met een auto vol bagage en Beste Vriendje van Oudste + Vader vertrokken naar de TT in Assen. Dit jaar is Jongste voor het eerst ook mee, dus ik ben ganz allein. Wel heerlijk, hoor, zo nu en dan geen mannen om me heen. Maar ben ook blij dat ze morgen avond weer terug komen. Het wordt prachtig weer ("Drinken jullie wel genoeg?"), de zon is volop aanwezig ("Smeren jullie je wel goed in?") en de nacht van Assen heeft een leuk programma("Genieten jullie er wel van!?").

Ik stap over een uurtje in de trein naar Andere Grote Stad om met twee vriendinnetjes elders uit het land terrasjes onveilig te gaan maken, heerlijk! Morgen staat op mijn programma: NIETS! Misschien -als ik zin heb- nog even naar de sportschool (deze week helemaal niet geweest), misschien wat boodschappen doen om morgenavond te gaan bbq-en met de TT-mannen en de beide gezinnen.

Soms ist leven zo mooi!

1 opmerking: