donderdag 16 september 2010

Donderdag Bewonderdag



Vandaag bewonder ik Mascha.



Zij is een jonge deerne uit Den Haag en heeft gestudeerd voor Sociaal Pedagogische Hulpverlening, maar voorziet zichzelf van een inkomen door middel van haar site. Wat begon als een hobby is nu haar werk, en ze heeft filmpjes op haar site staan waarin ze allerlei tutorials geeft over how to's. Het meest bijzondere filmpje vond ik dat ze met haar camera door Den Haag liep om haar lezers de mooiste winkeltjes te laten zien. Het maakt haar helemaal niets uit; alles voor haar lezers, prachtig! Ik wéét dat de site eigenlijk is opgezet voor jonge meisjes, maar ik vind het ontzettend leuk om hier even langs te gaan! Een jonge, selfmade meid, die weet wat ze wil en door een flinke dosis lef en hard werken heeft is gekomen waar ze nu is!

1 opmerking:

  1. Hoi Evelyn , ik begreep heel goed wat je bedoelde hoor met niet veel nodig zijn om me gelukkig te prijzen op dit moment . Het is "gewoon " m'n huwelijk , de meiden en m'n werk en als dat goed zit dan is het gewoon goed ....fijn dat je dat er uit las..........

    Wat ben je trouwens prachtig op de foto gekomen , echt leuke spontane foto's , het plezier spat ervan af.

    Welterusten , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen