maandag 23 mei 2011

Home sweet home #13

Home sweet home is een initiatief van Barbaramama.


Prins en ik zijn helemaal niet zo handig. Als ik zie wat sommige mensen in elkaar fabrieken, ben ik soms jaloers. Een rolgordijntje ophangen, dat lukt nog wel. Maar voor de rest zijn wij niet zo heel productief.

BEHALVE dan de salontafel en de boekenkast. Die hebben wij zoals het een goed idee betaamd zelf afgekeken. De één bij Eijerkamp Zutphen, de ander bij 101 woonideeën. Beter goed gejat dan slecht bedacht. En eigenlijk zijn wij best een goed team: Ik jat de ideeën, Prins sprokkelt de materialen bij elkaar (soms geholpen door mijn schoonvader: de koning onder de sjacheraars) en dan begint de uitvoering. Waarbij Prins en/of zijn vader dan het grove werk doet, en ik de finesses. En wat is leuker dan een project waar je trots op en blij mee bent?



9 opmerkingen:

  1. Prima gedaan zo saampjes... leuke tafel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi :-)
    Boekenkast is helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top! Wat een gave tafel. En het voordeel van selfmade is dat het altijd redelijk origineel is.

    Home sweet home!

    Ook voor jou geldt....je mooie foto's en blog inspireren mij weer voor straks...als ik verhuisd ben. Dankje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Die tafel vind ik ook enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit. Allebei. En gossie, de boeken op kleur! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan! Die tafel is leuk zeg!
    Boekenkast is erg netjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen