woensdag 5 oktober 2011

Jongens die buiten spelen

Afgelopen zaterdag was Jongste jarig. Hij werd veertien jaar. Hij is het laatste half jaar ontzettend hard gegroeid. Hij zit weer lekker in zijn vel, gelukkig. Na een behoorlijk zwaar en vervelend jaar voor hem, gaat het hem nu weer even voor de wind. Zijn hobby zijspancrossen geeft hem enorm veel plezier en energie. Er werd een nieuwe motor aangeschaft met behulp van sponsorgeld. Wekenlang zijn Prins en de vader van de bijrijder met de jongens aan het knutselen geweest. Afgelopen zaterdag was het zover: het inrijden van de nieuwe motor. Hoe mooi om te zien hoe gefocust Jongste was. Zijn verjaardagsfeestje begon 'smiddags op de crossbaan. Opa's en oma's, oom, tante, Neefje en Nichtje waren getuige hoe hij en zijn maatje over de baan laveerden. Voor koek en zopie was gezorgd, en het weer deed ook een dikke duit in het zakje. Het was een heerlijke dag!


Weer eens wat anders dan Dinkietoys..


Overpeinzingen..
Ik hoop dat het een breukvrij nieuw levensjaar voor Jongste wordt!


Na het zien van deze foto weet ik het zeker: Ik moet weer meer aan sport gaan doen! Ieks! Ik vond hem vrij confronterend..!

8 opmerkingen:

  1. Stoere vent die zoon van jou.
    Gefeliciteerd nog.
    Ik vind het enorm meevallen hoor die foto!
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!
    Wel gaaf zo'n crossende zoon.
    En ik vind het ook erg meevallen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk als tieners een hobby hebben, ook al zal jij als moeder wel eens je hart vasthouden.

    En ik weet gelijk waarom ik liever de foto's maak, dan dat ik er zelf op sta!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met die kanjer.
    Enne gewoon rechtop zitten dan valt het reuze mee.
    En dat sporten hé....zo vermoeiend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto's van een leuke hobby!

    En wat is er mis met jouw foto??????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je jongste! Hij ziet er dieptevreden uit!

    En precies: als er wat mis is met jou(w foto), dan mag ik ook wel gaan sporten! (En daar heb ik dus een hekel aan.) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met je grote zoon. Fijn dat hij het weer fijner heeft.

    Joh, die foto is prima. Het is de houding waarin je zit en dan hebben we allemaal wel wat dingen die we liever niet zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte met je zoon. Enne: altijd goed rechtop zitten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen