maandag 24 oktober 2011

Home Sweet Home #27

Home sweet home is een initiatief van Barbaramama.

Dit weekend hadden wij twee dótjes van kindjes over de vloer. Het is eventjes wennen, maar als je gewoon even op je eigen rem trapt, is het ritme snel gevonden. Ik was vergeten hoe rustgevend het is om een babietje de fles te geven! En ook dat zulke kleintjes zoveel aandacht vragen, maar dat vond ik wel leuk. Wat ik niet was vergeten, is de zooi die je hebt. Maar ook die is zo weer opgeruimd. (Als je 'savonds tenminste nog energie over hebt om op te ruimen, haha!) En oh, wat is het fijn dat we eigenlijk niet meer in de massa in het speelbos hoeven te lopen..
Ik heb het liefste neefje en nichtje van de wereld, en hun papa en mama hebben heerlijk genoten on Barcelona!



Dit meisje lacht de hele dag! (bijna dan)
Op de motor bij Grote Neef (Jongste)

Broer en zus. "Zusjé!" Oh ja, zusjé.
Het genot van Het Kroelen. 
(En zwarte sokken bij de cross rondhobbelen.)

En wat is het nu stil, kaal en vooral netjes in huis...!

7 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk he zulke kleintjes. En weet je wat nou nog fijner is? Dat ze na het oppassen gewoon weer teruggaan naar hun eigen papa en mama. (Iets met lusten en lasten enzo..)

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, wel de lusten en niet de lasten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben meer van de grotere kinderen, waar je echt mee kunt communiceren. Aan (en in) mijn lijf geen baby's mee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat knuffelen is heerlijk, maar alle dagen kleine kinderen over de vloer? Daar moet ik niet aan denken. Voor alles is een tijd, zal ik maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heerlijk om weer (even) te genieten van zulke kleine mupkes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als kindjes niet van jezelf zijn en je past dus écht op, dan vind ik dat dat sowieso veel meer energie kost dan dat het je eigenlijk kinderen zijn.
    Maar heerlijk, even ervan genieten en dan weer in je eigen ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hmm, wat doe je dat goed! Wil je die van mij ook een keer een dagje lenen?

    BeantwoordenVerwijderen