dinsdag 1 november 2011

De familie Knots

Zoals elk jaar, hebben we ook dit jaar weer lootjes getrokken voor Sinterklaas. Dit doen we traditiegetrouw altijd op 1 oktober: de verjaardag van Jongste. Waarom dan? Omdat iedereen dan bij elkaar is. Waarom zo vroeg? Omdat je dan tijd genoeg hebt om kadootjes te kopen, gedichten te verzinnen en surprises te maken. Maar, tot nu toe is het ons elk jaar nog gelukt om dit alles in de laatste week, ja soms zelfs in de laatste minuut te voltooien. Mijn familie bestaat uit mijn ouders, mijn broertje met zijn gezin, wij, en mijn nichtje met haar gezin. Ja, dat is de ganse familie, verder is iedereen dood er niemand meer. Maar; het is maar goed dat er niet meer zijn, want op dit soort heerlijk avondjes is het altijd een hels kabaal, de volgende stap zou burengerucht zijn.  Vorig jaar was mijn broertje zijn lootje kwijt. Er werd een Neef van Vaderskant ingeschakeld om te ontdekken wie wie nu had. Dit jaar is het Jongste die niet meer weet wie hij heeft, dus is Neef weer aan het ontrafelen.


Vandaag kwamen de lijstjes per mail binnen van mijn nichtje en haar gezin. Ik zeg: Gesticht, alle vijf! :-)



Verlanglijstje Oudste Nichtje (18):
- tijdschriften (cosmogirl, cosmoplitan, glamour, fancy)
- haarknipjes (normale)
- nep uggs (action)
- zwarte panty (maat 38)
- kaarten chippen dales
- tongpiercing
- gouden tand
- bezem
- spiraaltje
- klompen maat 39
- nepwimpers
- nagellak
- nep leren legging (maat m/s)


Verlanglijstje Nichtlief: 
- mooi weer +/_ 25 graden
- mascara zwart
- long drink glazen
- sexy lingerie
- glazen bloemenvaas
- steradent ( met spoed)
- stoeptegel
- prinsessen spullen

Verlanglijstje Jongste Neef (14):
- deodorant axe
- chocolade letter melk (mijn hele naam)
- playboy
- energiedrank
- koper
- banaan met groene schil
- chips zak
- zak chips
- potje zout
- alles van de sexshop
- jou
- auto spiegel
- klimrek
- rare dingen

Verlanglijstje Aangetrouwde Neef:
- zwarte sokken maat 46
- thermometer voor buiten
- vetbolletjes of iets anders voor de vogels (buiten)
- zwarte sjaal
- een plakletter  S  voor op mijn auto (kleintje)
- mondharmonica
- anus bleek middel
- blonde verf
- sleutel hanger van mike de boer, gordon of andere homo’s
- plakplaatjes van Jody Bernal
- stoepkrijt
- boodschappen
- voetbalplaatjes
- huis anubis knikkers
- enkeltje treinkaartje Klein Provinciestadje- Nog kleiner Dorp
- roze glazuur voor mijn cup cakes
- handtas waar mijn chiwouwa in past
- mannen string
- playgirl
- extentions  voor mijn haar

Verlanglijstje Middelste Nicht (16):
- vaseline
- haarschuifjes/ knipjes (zwart)
- chocola (melk met nootjes)
- mac donalds cadeaubon
- deodorant roze
- schildpad
- navelpiercing
- panty zwart maat xs/s
- legging zwart maar xs/s
- nep leren legging maat xs/s
- penisboek
- drank (ammaretto, pasoa etc.)
- klein zoet geurtje
- fiets
- neus correctie
- massage
- slingers voor mijn verjaardag (17)
- muntjes voor de boulevaard, bills bar, boode, ratstake of een andere leuke tent
- oordopjes voor mijn mobiel
- uilenbal (voor nieuwe hobby)
- make-up
- foto van jou of beatrix
- sieraden (grote)
- nep wimpers
- nagellak
- live concert van jou!
- striptease van jou
- enkeltje van Nog kleiner Dorp- Klein Provinciestadje



En verder viel net de nieuwe Flow op de mat die er weer veelbelovend uitziet, ben ik vanmorgen in het zonnetje gestart met Start to Run, is het prachtig weer, komt mijn broertje vanmiddag langs met zijn gezinnetje, heb ik de hele dag vrij, bracht de postbode een enorm kek rokje voor me mee, en vertelde Oudste mij gisteren dat Meisje B. de moeder van zijn kinderen wordt. (okee, die laatste was wel even slikken) Kortom: het is er weer eentje: Een dag met een gouden randje!

4 opmerkingen:

  1. Hahahaha die lijstjes! Geweldig! Geniet lekker van je goudgerande dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé, van alles te wensen daar. Hahaha, inderdaad: gesticht! Met spoed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die lijstjes, vooral als je begint te lezen en denkt 'deze is wèl normaal' haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er vallen inderdaad een heel deel dingen op. Wel grappig, brengt mij op ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen