zondag 27 februari 2011

Chez moi



Bij haar al een tijdje aan de gang: een give-away..! Nu win ik nimmer iets, want ik ben al te gelukkig in de liefde, maarrr, je weet maar nooit..! Ik zou ook eerlijk gezegd niet weten waarom juist ik moet winnen, want ik gun het een ander net zo hard, maar ik zit wel altijd te kwijlen bij haar webwinkels; alleen kijken-kijken en niet kopen is al geweldig..!
Nu is die give-away niet zomaar, daar moet je wel wat voor doen! Nah, bij deze dan..

1. Wat is het belangrijkste in je leven buiten je kinderen man/vrouw en huisdieren?
Dat is mijn gezonde lijf: ik kan zelf doen wat ik wil en heb nergens hulp bij nodig. Ik hoef niet op een belletje te drukken als ik iets wil eten/drinken/jas aan wil doen/ naar de plee moet en ik heb taal tot mijn beschikking. Erg groot goed! 
2. Wat is je favoriete tv programma?
Wie is de mol. Al jaren het enige programma waar ik geen aflevering van mis. (Ook al heb ik het nog nooit goed gehad)
3. Wat is je lievelingskleur?
Ik heb jaren terug een blauwe periode gehad: zowel in mijn huis als in mijn kleding. Nu heb ik alleen nog maar een blauwe muur in de slaapkamer, en is het enige blauw wat ik nog draag mijn spijkerbroek. In huis ben ik nu van het grijs, taupe, wit en zwart. In mijn kleding ben ik nogal wispelturig; ligt aan mijn bui, alle kleuren behalve geel draag ik.
4. Omschrijf je stijl , van je huis en van jezelf (kleding en zo)Ik heb geen stijl, haha! Nou ja, qua kleding gaat het van sportief in spijkerbroek en vestje naar kek in rokje en panty's. In huis, tja. Is er een naam voor wat ik heb? Ik denk dat 'bij elkaar geraapt zootje' de lading het beste denkt..
5. Wat zijn je drie plus en je drie minpunten.
Plus:
Trouw, vasthoudend en betrokken.
Min:
Kort lontje, vasthoudend en betrokken.
6. Wat vind je het belangrijkste in een vriendschap?
Eerlijkheid en onvoorwaardelijkheid.
7. En als je jezelf met een dier moet vergelijken welk dier is dat dan ?
Een ezel. Volhardend, maar aandoenlijk.
8. Hoe heten mijn drie webwinkels ?
Tuttemerull, Tutze en Tutzehome
9. Welk item is je absolute favoriet in een van de drie webwinkels
De gieter bloomingville
10. Wat is je favoriete quote / spreuk/ gezegde ?
zonder wrijving geen glans!

1 opmerking: